[2권1호] 글로벌 거버넌스와 문화_2(1) Halal Tourism Factors, National Image, and Behavioral Intention: Perceptions of Muslim Community in South Korea
페이지 정보
작성자 IEAS
작성일 2022-05-20 15:11 댓글 0건
본문
첨부파일
- [2권1호] 글로벌 거버넌스와 문화_21 Halal Tourism Factors, National Image, and Behavioral Intention. Perceptions of Muslim Community in South Korea.pdf (552.9K) 47회 다운로드 | DATE : 2022-05-20 15:11:24
- 이전글[2권2호] 글로벌 거버넌스와 문화_2(2) 전문 23.01.16
- 다음글[2권1호] 글로벌 거버넌스와 문화_2(1) Travel and Tourism Competitiveness Indices as a proxy for Policy and Business Environment: Comparison of Tanzania, South Africa, and Switzerland 22.05.20
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.